היום יסכימו כולם, כל בעלי החברות ,החנויות והעסקים המתפעלים אתר אינטרנט ופועלים בזירת המסחר הבינלאומית, כי כל חברה בין אם היא קטנה או גדולה או בינונית זקוקה למיתוג עסקי.מיתוג עסקי היא הדרך הטובה ביותר והמומלצת והפופולארית היום בקרב בעלי העסקים הרוצים לבלוט מעל המתחרים ולהעביר את המסר של המוצר או השירות בצורה ברורה, חדה וחלקה ובתוספת של עיצוב מרהיב.
מי מייצר מיתוג עסקי?
היום ניתן לרכוש את שירותיה של חברת מיתוג עסקי באינטרנט ולקבל סל מוצרים מצוין, מקצועי ואיכותי עבור מיתוג העסק שימצב אותו במקום בולט וגבוה מול המתחרים ויוכל לעזור להגדלת הנראות של העסק ולהגדלת המכירות והרווחים.
מהו השירות הניתן על ידי חברת מיתוג עסקי?
חברת מיתוג ופרסום באינטרנט הנותנת שירות של מיתוג עסקי, תבנה עבורכם שפת מותג חדשה, עדכנית ומעוצבת, בצורה שיטתית ויסודית. כך יוכל העסק שלכם להיות רלוונטי מתמיד ויתאים עצמו למציאות המשתנה עם מיתוג אפקטיבי. מיתוג עסקי טוב יחבר את קהל היעד למוצר שלכם יגרום לו להזדהות עימו לרצות אותו ולבחור בו.
מיתוג עסקי לחברה עם מוצר מדף
אחד הדברים החשובים ביותר אשר בו תלויה לעתים היכולת שלם להגדלת המחזור העסקי, המכירות והרווחים היא בולטות המוצר שלכם על המדף.
כשאתם עוברים בחנות או בסופר,יתכן ופתאום תמשוך את העין אריזה חדשה וצבעונית של מוצר שתגרום לכם לעצור, אוטומטית היד שלכם נשלחת אל המוצר ואתם בוחנים אותו מספר שניות גם אם אינכם זקוקים למוצר זה כלל. אם המוצר הוא מאכל כמו שוקולד לדוגמה, האריזה החדשה לבטח תשכנע אתכם שהשוקולד טעים להפליא. ואלי אפילו תשקלו לקנות ולנסות אותו. כל זה קרה בגלל האריזה החדשה שמשכה את תשומת לבכם למוצר זה ולא לזה שלידו.
בעת ההחלטה על רכישת מוצרים אנחנו מושפעים ביותר מהמיתוג מהנראות מהעיצוב ומהיוקרה שהמוצר משדר לנו. מטרתו של מיתוג מוצר מוצלח כגון אריזת שוקולד לדוגמה היא להגיע אל הלב ובלוטות הטעם דרך העיניים.
איך מעבירים מסר דרך מיתוג?
ישנן דרכים רבות ושונות להעברת מסרים מיתוגיים על גבי אריזות מוצרים. ולדוגמא ניתן לראות כי חטיפים לילדים או דגני בוקר נוטים להוסיף דמויות קומיקס מצוירות צבעוניות על גבי האריזות, מה שמושך ביותר את עיניהם של הילדים מחברות אותם למוצר ומעוררות אותם לפעולה. חברות מיצים ממותקים מוכרות את המוצרים שלהן באריזות צבעוניות במיוחד אם דמויות של חיות מאוירות כמו אריה מלך החיות ועוד. וישנן עוד מגוון דרכים למתג מוצרים כגון , מוצרים דיאטטיים ומוצרי בריאות לרוב ימותגו בצבעוניות ירוקה אליה התרגלנו. בנוסף תמיד יבלוט אלמנט אחד בכותרת גדולה על האריזה המכריזה כי המוצר ללא סוכר, או ללא שומן ועוד.
חברות רבות עשויות לעצב את המוצר שלהן באריזה מעוצבת המשדרת מוצר יוקרתי וגם לתמחר את המוצר מעל מחירו בחברות אחרות. מה שבאמת לעתים ישכנע אותכם כי המוצר היקר הוא באמת מוצר יותר טוב. המסר היוקרתי שהאריזה משדרת לצרכן הוא , המחיר יותר יקר, ואתה משלם יותר כי המוצר יותר איכותי. בדרך כלל גם כשתטעמו את המוצר לאחר ששילמתם אולי חוש הטעם ישכנע אותכם שאכן מדובר במוצר איכותי יותר, אך אם היה המוצר מוגש באריזה פשוטה יתכן כי כלל לא הייתם שמים לב אליו.
לעתים נדרש להוביל תהליך של מיתוג מחדש עקב שינוי מהותי במבנה החברה. אם התאחדתם עם חברה אחרת, אם חברה גדולה קנתה אתכם, זה הזמן למיתוג מחדש אשר ימשוך את תשומת ליבו של הקהל לחברה החדשה שלכם.
לחצו על הקישור >> מיתוג עסקים על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר