8 כלים נבחרים לקידום אתרים שחובה להכיר
אם אתם משקיעים מאמצים רבים בקידום האתר בגוגל ולא רואים תוצאות, אל דאגה. אתם ממש לא לבד.
קידום אתרים בצורה אורגנית מורכב מכל כך הרבה פרטים קטנים שחשוב לשים אליהם לב כדי להצליח: בניית קישורים חיצוניים ופנימיים, היררכיית אתר נכונה, תגיות מטא וטייטלים, שימוש בתוכן איכותי, אתר שעולה במהירות בדסקטופ ובמובייל, וזה ממש רק על קצה המזלג.
אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לבצע הכל בעצמכם, ליקטנו עבורכם בפינצטה רשימה של 8 כלים נבחרים, חלקם בתשלום וחלקם חינמיים שיסייעו לכם בקידום האתר. לגזור ולשמור.
כלי לבדיקת מהירות האתר – Google Page Speed
כל מקדם מקצועי המתמחה בקידום אתרים אורגני יספר לכם שאחד הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל הוא מהירות האתר הן בדסקטופ והן במובייל.
הכלי שלפניכם לא מצריך הורדה או תשלום כלשהו והוא זמין לכל אחד ברשת.
לאחר שתזינו פנימה את כתובת האתר, תקבלו דירוג של בין 1-100 על פי פרמטרים שונים של ביצועי האתר והמהירות שלו. Google Page Speed גם יספר לכם מה כדאי לכם לעשות כדי לזכות לדירוג גבוה יותר.
קישור לכלי בדיקת המהירות
אוטומציות יעילות לקידום האתר – Zapier
זאפייר הינו כלי איכותי לבניית אוטומציות יעילות החוסכות זמן יקר בקידום האתר. לא תמיד הן תהיינה קשורות ישירות לקידום, אך הן כן קשורות לתהליכים שיש לבצע במסגרת קידום האתר כמו טבלת מילות מפתח.
תוכנת זאפייר מתממשקת עם רוב התוכנות שיש במחשב שלנו כמו ג'ימייל, יוטיוב, גוגל שיטס, מייל צ'ימפ ועוד.
מומלץ לנסות ולהתרשם מהגרסה החינמית המאפשרת לכם לבנות אוטומציות פשוטות ויעילות. מקסימום תאהבו ותשדרגו (:
מחקר מילות מפתח
AdWord & SEO Keyword Permutation Generator
כלי מדהים למחקר מילות מפתח. אם ברצונכם לבצע מחקר מילות מפתח איכותי, תוכלו באמצעות כלי זה לקחת 3 רמות של ביטויים ולחבר ביניהם כדי ליצור ביטוי מפתח איכותי.
להעלות את קידום האתר כמה רמות מעל – Semrush Pro
כלי שהוא אומנם בתשלום, אך אי אפשר להתווכח על התועלת שהוא מביא לכל מקדם אתרים מתחיל או מנוסה.
Semrush Pro יסייע לכם לחקור אתרים מתחרים ולבצע מחקר מילים איכותי כדי לבנות תוכנית עבודת קידום אורגני יעילה.
בנוסף לכך, הוא יסייע לכם לזהות טרנדים פופולריים בשוק, יסרוק את מערך הקישורים שלך ויסייע לכם בעוד פונקציות רבות וטובות שיעלו את הקידום שלכם כמה רמות מעל.
היכן ממוקם האתר שלכם? הכירו את ZEFO
זאפו הוא אתר ידידותי בעברית, שיסייע לכם לעקוב אחר מיקום אתרכם בדפי תוצאות החיפוש מבחינת מילות המפתח. המערכת היא אומנם בתשלום, אך מכילה מגוון רחב של פונקציות שיסייעו לכם בתהליך האופטימיזציה של האתר שלכם כמו ניטור מתחרים והפקת דו"חות השוואתיים, קבלת מידע מפורט על כל אחד מהקישורים באתרים שלכם ובאתרי המתחרים, ניהול המידע באתר שלכם ועוד. אנחנו ממליצים עליו מאוד.
בניית אסטרטגית תוכן לפי מילות מפתח – Ubersuggest
אחד מהכלים החינמיים הנפוצים ביותר לבניית אסטרטגיית תוכן. הכלי החינמי הזה יסייע לכם למצוא את מילות המפתח המתאימות עליהן תבנו את אסטרטגיית התוכן באתרכם, על פי כמות התחרות והחיפושים של אותם הביטויים וביטויי זנב ארוך הקשורים לתחום.
בנוסף, הוא יכול להראות לכם מה הם התכנים שקיבלו הכי הרבה שיתופים בנישה שלכם, העמודים שזכו לתנועה אורגנית, וכמה חיפושים כל ביטוי קיבל.
קישור לאתר Ubersuggest
חקרו מגמות וטרנדים ברשת- Google Trends
הכלי החינמי המדהים של גוגל יאפשר לכם לבחון תנודתיות של ביטויים שונים, שירותים או מוצרים. יש לו את היכולת לבדוק האם שירות או נושא מסוים הוא עונתי, קבוע, במגמת עליה או ירידה.
באמצעות הכלי תוכלו להשוות בין ביטויי חיפוש שונים, ולבחון איזה מהם הוא המתאים ביותר לקידום כעת מבחינת קידום אתרים אורגני. הכלי הינו פשוט ואינטואטיבי לשימוש, והוא יכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר, אז אל תוותרו עליו.
קישור לאתר גוגל טרנדס
ולקינוח כלי שאי אפשר בלעדיו – Google Analytics
רוב מקדמי האתרים משתמשים בכלי הזה, המוצע לנו בחינם מבית היוצר של גוגל ונחשב ליעיל ביותר בקרב בעלי אתרים.
גוגל אנליטיקס ינתח את אתרכם מכל כיוון, ויספק לכם שלל נתונים חשובים כמו: יחס הנטישה של הגולשים מהאתר, כמות הכניסות, משך שהיית הגולשים באתר ועוד הרבה נתונים מעניינים שיסייעו לכם בתהליך הקידום.
קישור לאתר גוגל אנליטיקס
ראו עוד: מיתוג | יצירת לוגו | עיצוב אפליקציה | מיתוג סטארטאפ |