בישראל 2018  פועלים קרוב ל- 50,000 עורכי דין! מדובר באחד התחומים התחרותיים ביותר בארץ ובהתאם לכך עורכי הדין מחפשים כל הזמן דרכים יצירתיות לבלוט.

עד שנת 2001 חל איסור גורף על עורכי הדין לבצע כל פעילות שיווקית לקידום משרדם. בשנת 2001 השתנה החוק אך כללי האתיקה, להם עורכי הדין מחויבים, קובעים מגבלות חמורות על אופן השיווק המותר ועל כן יש צורך בליווי איש מקצועי המודע לחוקים ולהגבלות השונות.

מטרת מיתוג לעורכי דין

בשוק תחרותי שכזה מיתוג לעורכי דין הוא צעד הכרחי להגדלת המודעות כלפי המשרד, להגיע לאוכלוסיית יעד רלוונטית ולשלוט ברושם  הלקוחות כלפי המשרד. ישנה חשיבות קריטית לשידור שפה גרפית אחידה, ייצוגית, מרשימה ואסתטית.

למעשה המיתוג בא לידי ביטוי החל מהרגע בו עורך הדין מגיש כרטיס ביקור פוטנציאל, ללקוח חדש שמגיע למשרד ונחשף לשלט בכניסה ועד ללקוח קיים שמקבל ניירת מכתבים.

מה חבילת מיתוג לעורכי דין כוללת?

חבילת מיתוג לעורכי דין מספקת לרוב תכלול עיצוב ובניית לוגו – סמל שמתאים לאופי המשרד שיבדיל אותו ממתחריו, כרטיסי ביקור, עיצוב נייר משרדי לדפוס, עיצוב מעטפה בגדלים שונים, עיצוב חתימה לדואר אלקטרוני, עיצוב ניירת משרדית יוקרתית, עיצוב ובניית אתר אינטרנט (כולל עיצוב ותכנות), עיצוב דף עסקי בפייסבוק.

האינטרנט כזירה החמה החדשה במיתוג לעורכי דין

ישנן מגבלות שונות על עורכי דין מבחינת פרסום ושיווק הרגילים ולכן רשת האינטרנט הפכה להיות זירה אולטימטיבית וחמה לעוסקים בראש. הגולשים ברשת יכולים בלחיצת כפתור לקבל משפט משפטי רב – החל מקריאת חוקים, ופסקי דין ועד העלאת שאלות בפורומים, פניה לעורכי דין בפורומים מקצועיים וברשתות החברתיות השונות וכמובן יצירת קשר דרך אתרי אינטרנט של עורכי דין.
מדובר בהזדמנות גדולה! התנהלות נכונה שמלווה בחברה מקצועית יכולה לסייע לעורך דין או למשרד עו"ד לנהל דיאלוג ישיר עם לקוחותיו ולהוות מותג אמיתי בתחום פעילותו.

חשוב לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם חברת המיתוג שאת שירותיה שוכרים לשם מיתוג המשרד או עורך הדין. כך ניתן להבטיח שהמותג ידבר בדיוק לצרכים והרצונות של קהל היעד שלהם בצורה אופטימלית.

מוזמנים להתרשם כאן באתר ממגוון עבודות המיתוג שביצענו ולפנות אלינו בהקדם.