רבים מבעלי העסקים בישראל עדיין לא מודעים לתרומה העצומה של מיתוג עסקי ושל תדמית עסקית להצלחת העסק שלהם. לצורך המחשת חשיבות הנושאים הללו, נתחיל בניסוי קצר.. הבט על האנשים החולפים על פניך ברחוב ונסה לאפיין את התכונות המרכזיות של כל אחד מהם. עד מהרה תגלה שאתה נוטה "לקטלג" את האנשים על פי המראה החיצוני שלהם, אופן הלבוש, שפת הגוף וסגנון הדיבור המייחדים אותם.
עכשיו, החלף את המילה "אנשים" ב"עסקים" – וזו בדיוק המהות של תדמית עסקית ושל מיתוג עסקי של חברה או עסק בעיני קהל היעד.

יתרונו הגדול של מיתוג עסקי הוא ביכולתו ליצור "קיצור דרך" לתודעתם של לקוחותיך הפוטנציאלים.
מיתוג עסקי מגבש "חבילה" של ערכים, תחושות, מחשבות ורגשות במוחו של הצרכן ומאפשר לו לתייג את שפע האפשרויות הצרכניות העומדות בפניו, לתוך "חבילה" קלה לזיהוי ולהבנה. בשפה המקצועית,"חבילה" זו מכונה "מיתוג".

תהליך מיתוג לעסק מתחיל ביצירת שם לעסק וממשיך ביצירת מיתוג עסקי חזותי ייחודי ומבודל מהמתחרים. מיתוג לעסק מתחיל בד"כ בעיצוב לוגו המשמש בסיס לעיצוב הניירת המשרדית וממשיך בעיצוב החומרים השיווקיים המודפסים ופעילויות ON-LINE של פרסום באינטרנט כגון:  אתר אינטרנט, דפי נחיתה ופעילות ברשתות החברתיות. כדי לשמור על תדמית עסקית יציבה לאורך זמן, מיתוג עסקי מחייב שמירה על שפה ויזואלית ממוקדת ואחידה, החוזרת על עצמה באמצעי המדיה השונים ובכל נקודות ההשקה עם קהלי היעד של המותג.
שמירה על כללי יסוד אלו, תאפשר לך לתקשר שוב ושוב את הערכים והתועלות שהמותג שלך מציע ללקוחותיך וליהנות מתדמית עסקית התואמת ותומכת במטרותיך השיווקיות. ואם ביצעת מיתוג עסקי נכון ומקצועי, תגלה בטווח הארוך שהמותג החזק שלך, המזוהה ומוערך ע"י קהלי היעד שלך, אף חוסך לך כסף רב בהוצאות הפרסום והשיווק!

מוזמנים לבקר אותנו גם בגוגל מפות >>> מיתוג עסקי

מחברות נדל"ן כמו "פרץ בוני הנגב" ו"פרשקובסקי" הבורסאית.
סטארטפים פורצים כמו "בייבי בר", "פיינטבול ישראל", מסעדות רבות, משרדי עורכי דין
בתי השקעות (לדוגמא "וולסתון" ו"סיגמא"), חברות רכב, יועצים ועוד רבים וטובים.

אנו עובדים עם כל סוגי העסקים, מעסק קטן של ציפורניים ועד חברות ציבוריות בבורסה.
לכל עסק יש צורך אחר ולכן קשה להגיד את המחיר מראש,
בפגישה של עד שעה נוכל לתת לכם את כל המחירים ואת כל המידע.

מיתוג זה לא רק עיצוב. מיתוג זה מחשבה, תוכן ומסר שיש לדעת לייצר.
ALPHA מתמחה בכל שתהליך המיתוג ויודעת לייצר מותגים בזמן מאוד מהיר
ולאחר מכן גם לייצר תהליכי פרסום חכמים שייצרו לכם לקוחות.

ALPHA נחשבת כיום למשרד המיתוג והפרסום המתקדם ביותר בישראל
אנו מחזיקים פאנל שיווקי הכולל 40 עובדים במשרה מלאה ממחלקת קריאייטיב, מעצבים אישיים, וידיאו, קמפיינרים ויועצים אישיים
ומייצרים פתרונות יוצאי דופן לעסקים מקטנים ועד הגדולים ביותר.

 

מיתוג עסקי – למה דווקא עכשיו?

במאה ה-21 אפשר לומר ללא הגזמה שכולנו הפכנו למותגים בעיקר משום שכך עסקים מתייחסים אלינו, ולכן הם בונים את עצמם בהתאם. הסיבה שמיתוג עסקי הפך לאישי וגם להיפך נעוצה בעובדה שערוצי השיווק ובניית המותג כמעט זהות במקרים אלה – אינטרנט, מדיה חברתית, בלוגים, דפים אישיים ועוד. החשבונות שלנו במדיה החברתית משמשים אותנו לתקשורת, להתבטאויות שונות וליצירת תכנים שמלמדים אחרים מי אנחנו וגורמים לאנשים לרצות לעקוב אחרינו. כשמבינים כיצד אנחנו מתרשמים מאנשים במדיה חברתית אפשר להבין את אותם עקרונות במיתוג עסקי וביצירת התדמית השיווקית והעסקית של כל עסק, ולמה זה נבנה בהדרגה בכל יום, ביצירת תוכן שמייחד את העסק ויוצר לו לאט לאט זהות מובחנת וברורה שעוזרת ללקוחות פוטנציאליים לעקוב אחריו, להזדהות אתו, לרצות לצרוך את המוצרים שלו ולהכניס אותו הבייתה. 

איך מנצלים מדיה חברתית למיתוג?

החשיבות של התכנים שלנו בבניית התדמית שלנו גדולה וכך גם עובד מיתוג, אישי וגם עסקי. מסקנה נוספת שאפשר להסיק מהצצה בדפים אישיים ולקבל השראה היא שהמיתוג האישי והתדמית שלנו חשובים לנו, אחרת לא היינו מקפידים להשתמש במדיה החברתית בצורה כזאת גם לתועלת הזאת. לכן, אפשר להשליך מההתנהלות שלנו במדיה החברתית גם על ההבנה של הצורך במיתוג עסקי ובבניית התדמית העסקית בצורה נכונה וחיובית. ההבנה העמוקה בכלים שמעניקים לנו באינטרנט כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות אחרות הם רק חלק מהכלים שאנחנו יכולים להיעזר בהם כדי לבנות את המותג והשיווק של העסק. 

מה צריך לדעת על שיווק ומיתוג עסקי?

שיווק מתחיל בבניית מותג משום שהשיווק עצמו הוא החלק החיצוני, הסופי, של הליך הגדרת המאפיינים של העסק שלכם, בניית התכנית העסקית, הבנת הקהל שלכם וצרכיו, מציאת לקוחות פוטנציאליים לשיווק אפקטיבי בעזרת דו"חות נתונים וניתוח אנליטי של נתונים, ניסוי מודעות ומציאת הניסוחים והתכנים שמדברים ללקוחות שלכם ומשוכים אותם אליכם, ניסוח מדויק של הערכים שלכם שמכתיבים את האופי של השיווק ועליהם מבוסס המיתוג, ניסוח החזון שלכם לעסק ולשנים הקרובות, כל אלה הבסיס שאתו השיווק נבנה. כדי לעשות זאת אנחנו חייבים להבין מי אתם ולשבת אתכם על איך אתם באמת רוצים שהעסק שלכם ייראה ויפעל וזה היופי שבתהליך המיתוג.

איך נעשה מיתוג?

אחד העקרונות החשובים של מיתוג הוא הצורך לרענן ולחדש ולעשות "מתיחת פנים" מדי פעם כדי להתאים עסק לנסיבות ולחידושים העדכניים ביותר. קורה גם שיש צורך ב"החייאת" מותג ותיק שעובד יפה אבל רוצה להתחדש ולהתעדכן ולהיות רלוונטי גם לקהל חדש וצעיר יותר שלא גדל עליו. גם זאת עבודת מיתוג ובניית תדמית עסקית שנעזרת באפיקי מדיה חברתית בעיקר כדי להשיק את המיתוג החדש והרענן. כך שמיתוג הוא תהליך ממושך שנבנה שלב שלב בהתאם לעסק – בין אם זה עסק חדש יש להשיק ואחר כך להמשיך להניע אותו באפיקי הפרסום והשיווק הנכונים, או עסק קיים יש לבחון ולתקן טעויות מיתוג אם נעשו, או להתאים אותו לזמן הזה ולבנות תכנית פעילות לשנים הקרובות. 

מיתוג כתהליך של לימוד מתמיד

מדובר בתהליך שעובד לעומק על המנוע העסקי שלכם ומתרגם אותו לדרך שבה משווקים אותו לקהל לאורך זמן. תכנית מיתוג ובניית תדמית נכונה גם לוקחת בחשבון את הזמן ואת אורך הנשימה של הפעילות שלכם כדי לפעול בצמידות לכך. כלומר, איך נכון לעשות היכרות לקהל שלכם עם המותג שלכם, איך לשמר אתכם בדעת הקהל לאורך זמן בצורה אפקטיבית אבל גם מבלי שתצטרכו להוציא כספים מעבר לנדרש ובאילו אפיקים הכי טוב לכם לפעול כדי שתוכלו להניב את התמורה כמה שיותר מהר כדי להיות נוכחים בשטח. זהו תהליך של למידה מתמדת והתאמת התכנית לנתונים עדכניים.

מעוניין לדבר עם אחד המומחים שלנו ולקבל מידע מדויק בשיחה קצרה וקולעת? השאר פרטים ותקבל שיחה מעניינת במיוחד>>> אלפא ברנד – דברו איתי!