מיתוג עסק חדש הוא לקחת עסק שכמעט אף אחד לא יודע עליו, ולשנות לחלוטין את גורלו. כלומר- להעביר אותו תהליך של מיתוג ולגרום לו להצליח. כל זה יכול לקרות בתנאי שלעסק הזה יש סיבות להפוך למותג.  כלומר- מיתוג הוא לא רצון או שאיפה המנותקים מהמציאות, אלא שהם גוררים ומחברים בין הרצון לבין העסק ואם נמצאו קריטריונים למיתוג ניתן למתג את העסק הזה.

בחן את עצמך- האם העסק שלך יכול להפוך למותג?

  • יש לך מוצר או שירות מיוחדים במינם?
  • אין בשוק עוד מוצר או שירות כמו שלך?
  • האם יש לך יתרונות מוכחים בשוק שלך?
  • האם העסק שלך קוצר הצלחות.
  • האם לקוחות מרוצים מהעסק שלך.
  • האם אתה מרגיש שאתה יכול לגדול אבל לא יודע איך.
  • האם אתה מרגיש שאתה זקוק לייעוץ מקצועי בקשר לעסק שלך.
  • האם אתה יודע שיש לך מוצר או שירות מיוחדים במינם אבל לא כולם יודעים את זה.
  • האם היית רוצה לפנות לערוצי מכירה חדשים ולהגדיל את נתוני השיווק שלך.
  • האם היית רוצה לפנות לקהלי יעד חדשים אבל אתה לא יודע איך עושים את זה.
  • האם יש לך איזה אופק לגבי העסק שלך.
  • האם אתה מרוצה מנתוני השיווק של העסק שלך.
  • האם אתה יודע שאתה יכול לעשות יותר.

אם התשובה שלכם הייתה נכונה לגבי לפחות 2 שאלות- אין ספק שאתם צריכים להתקשר אלינו ולהתייעץ איתנו לגבי מיתוג עסק חדש.

עסק שהוא מותג- זה כבר סיפור כלכלי אחר!

עסק שהוא מותג מקבל בסופו של דבר יחס כמו של מותג. אוהבים אותו, צורכים אותו, רוצים ממנו עוד. לא רוצים להחליף אותו, לא מתפשרים על שונים ממנו, מספרים עליו לכולם, מהללים אותו, ממליצים עליו ולא מסתפקים בפחות. מיתוג עסק חדש הוא מותג ומותג מנצח!

מותג גורם לאנשים לבחור בו ולא רק בגלל שהוא נתפס כמותג. נסביר זאת בדרך ותהליך של מיתוג עסק חדש. בהתחלה המותג הוא רק מוצר מיוחד, אחר כך הוא מקבל שם, מקבל לוגו, אולי גם סלוגן, הוא עובר תהליך של מיתוג, הוא משנה את התפיסה לגביו, נחשף בפני קהלים חדשים. הוא מלווה בקמפיין שיווקי מיוחד, הוא הופך לזכיר וקליט והוא בעצם בסופו של התהליך כבר מותג.

אם אתם מתלבטים אם יש לכם מותג ביד, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו. הרבה לקוחות שלנו לא ידעו שהם יכולים להפוך למותג באמצעות מיתוג עסק חדש והם צוחקים כל הדרך אל הבנק…