המהפכה התחילה כבר לפני 20 שנה אבל היום עולם הפרסום הדיגיטלי זה העניין, ומי שלא שם, לא קיים.

תארו לעצמכם שאתם נמצאים בקניון אדיר וגדל מימדים ויש לכם שם חנות. איך תבליטו אותה? איך תגיעו ללקוחות? איך תספרו את הסיפור שלכם?

במושגים של עולם המיתוג קוראים לזה מיתוג עסקים. לכל עסק בטוח יש את הסיפור שלו ואלה הם העסקים ששווים את המיתוג, אלה הם העסקים שאנשים מתחברים למיתוג שלהם כי הסיפור שלהם הוא אמיתי.

כמו למשל המלפפונים החמוצים של סבא ירחמיאל. טוב, זה נשמע וינטאג' לגמרי. גם מלפפונים חמוצים שזה מטבח אידישאי קלאסי וגם סבא ירחמיאל שזה שם גלותי עד מאוד. אבל מי יודע יותר טוב מסבא ירחמיאל לכבוש מלפפונים חמוצים. ומאיפה יודע סבא ירחמיאל לכבוש אותם אם לא מאימא שלו זלדה שעוד בפולניה הייתה כובשת אותם ומניחה על אדן החלון, שיתפוצצו כולם מהריח של החומץ והמלח.

הסיפור מאחורי מיתוג עסקים, זה הסיפור שלכם!

מיתוג הוא לא רק סממן לאיכות, הוא גם סממן למשהו מקורי. הרבה מאוד עסקים שעברו תהליך של מיתוג עסקי, באו עם סיפור שמאחוריו היה איזה חזון, משהו מיוחד, משהו שיש רק להם, חידוש שעוד לא שמעו עליו, רטרו שעושה קאמבק לטרנד. כלומר- מאחורי כל עסק עומד סיפור ומאחורי כל מיתוג עסקים עומדת חברת מיתוג שיודעת לפצח את הסיפור שמאחורי המותג.

קחו למשל את חברת הרהיטים ניקולטי. המיתוג שלהם הוא ריהוט איטלקי ויוקרה, אבל גם ותק שמשדר אמון ויציבות מול הצרכנים. החברה הזו עובדת כבר 35 שנה ושום ספה שלהם לא הכזיבה, כלומר למיתוג עסקים יש קשר הדוק גם לאיכות המוצר ובזה בעצם מתחיל חזון של כל עסק. באיכות!

עסקים שעובדים נכון- חייבים מיתוג עסקים!

לא כל עסק יכול לעבור תהליך של מיתוג. מיתוג עסקים עושים באמצעים של הדגשת הקיים, הבלטת העובדות והצגת האמת לאמיתה. אם לעסק אין אמיתות כמו: איכות, מקוריות, ייחוד, חדשנות ועוד, מיתוג העסקים שלא לא יוכל להישען על כלום. כלומר- מיתוג זה העמקת וביסוס הקיים ולא המצאה שלו.

תהליך מיתוג עסקים בעולם הדיגיטלי מתחיל באתר ראוי ומותאם ללקוח, ממשיך בניצול כלי השיווק המתוחכמים שיש היום ברשת וכמובן תהליך של קידום בגוגל תוך שמירה על העברת המסרים הנכונים לצרכנים. הצגה תדמיתית נכונה של העסק, רכישת לקוחות חדשים ושימור הקיימים באמצעים אלגנטיים שמתאימים למי שמגדיר את עצמו כמותג.