בניית מותג הינה מומלצת לכל עסק, בכל תחום ובכל סדר גודל. עבודה זו עשויה להיות סיזיפית ולדרוש זמן וסבלנות אבל הפירות שלה יכולות להיות טעימים מכל. בניית מותג פועלת על פני מגוון תחומים ופעולות שיש לבצע, החל מלוגו העסק, דרך אלמנטים גרפים אחרים, התכנים שאתם מפרסמים, המוצרים שלכם והשימוש בהם ועד שירות הלקוחות שאתם מציעים ללקוחותיכם. על מנת לעשות מיתוג מנצח לעסק שלכם חשוב להכיר מגוון מונחים שונים בתחום כדי שתוכלו לעבוד בצורה האידיאלית ביותר מול חברת הפרסום והמיתוג שלכם.

מונחים שונים בתחום המיתוג שחשוב להכיר:

  • מודעות למותג – מונח זה מתייחס לכמה המותג שלכם מוכר למעשה בקרב הציבור הרחב. 
  • הרחבת המותג – מהלך אסטרטגי שלכם להרחבת המותג עם מוצרים ושירותים נוספים. לדוגמה: רשתות אופנה שמוכרות לפתע מוצרי ספורט או קוסמטיקה.
  • זהות המותג – עבודת מיתוג מתייחסת בעיקר לבניית זהות למותג שלכם. זהות כזו שהקהל  יעד לזהות כאשר הוא רואה משהו שקשור למותג שלכם, ידע להזדהות אתה ועוד.
  • אמינות המותג – מתייחס לכמה אמון הלקוחות/הקהל נותר במותג שלכם. האם אתם עומדים בהבטחות השיווקיות שלכם? האם הצוות המקצועי שלכם עושה מה שצריך ומעבר לכך לשמור על הלקוחות שבעי רצון?

אז איך בונים מותג מאפס?

ראשית כדאי יהיה לעבוד עם חברת מיתוג עסקי מקצועית שכן זהו הצעד הראשון בדרך לשם. אתם רוצים לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתדע גם למתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. אתם רוצים להגדיר את קהל היעד שלכם ואז להגדיל אותו ככל האפשר ואת החשיפה אליו. בעת יצירת החשיפה למותג אתם רוצים לכלול אלמנטים אחידים כמו צבעים אחידים המזוהים עם המותג שלכם, סלוגן ותכנים שונים המזוהים עמו ועוד. 

בנות אתר אינטרנט מקצועי:

התשתיות שלכם יהיו אלה שיעזרו לבנות את המותג שלכם באינטרנט והתשתית הבסיסית אך גם החשובה ביותר היא בניית אתר מקצועי לעסק שלכם. אתר האינטרנט של החברה הוא המקום אליו תוכלו לשלוח את הקהל שלכם, לבנות יחסי אמון עם הקהל שלכם ולהציג להם את המותג שלכם ומי עומד מאחוריו. כדאי לסנכרן גם את העמודים העסקיים ברשתות החברתיות על מנת לייצר אמינות.