שפה ויזואלית

אלפא מיתוג עסקי מספקים מגוון רחב של פריטי עיצוב מכירתי כגון עיצוב אריזות, עיצוב קטלוג, ברושורים, פרוספקטים, רולאפים, פולדרים, עיצוב מודעות ופוסטרים. השורה התחתונה היא כמה העסק שלך מצליח למכור, לשם כך תצטרך עזרים מסוגים שונים ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

שפה ויזואלית

עיצוב קטלוג

קטלוג מוצרים הוא כלי עזר הכרחי לאנשי שיווק ומכירות, קטלוג מקצועי המשלב הפקה איכותית מקדם באופן משמעותי את תהליך המכירה ועוזר פלאים בחיזוק תדמית החברה.
עיצוב קטלוג מצריך הכנה וחשיבה מוקדמת, יש לתכנן באופן קפדני את כל הפרטים הקשורים בקטלוג, יש לדעת כמה מוצרים/שירותים יכיל הקטלוג, מכמה דפים יהיה בנוי, האם יש תמונות המוכנות לדפוס, לאיזה קהל יעד הוא מיועד ועוד מגוון רחב של אפשרויות שיש לקחת בחשבון טרם הדפסת הקטלוג.

אלפא מיתוג עסקי מתמחה בעיצוב קטלוג מנצח, אנו בעלי ניסיון עשיר ומוכח בעיצוב קטלוגים.

עיצוב אריזות

עיצוב אריזות בהתאמה לחזון והשקפת העסק, תפקידינו לעצב לכל אחד ואחת ביטוי ויזואלי מבודל משאר מתחריו על מנת ליצור חווית מותג שונה ומיוחדת.
עיצוב אריזות יכול לשמש כמוצרי מידע לעסקים, עיצוב אריזות וקופסאות, שקיות ומדבקות ועוד מגוון רחב של פתרונות ויזואליים לעסקים, חברות ויזמים.

עיצוב מודעות

בכדי ליצור תדמית טובה לעסק ולחדור לתודעת קהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים יש לבצע עיצוב מודעות אשר ידגיש את הייחודיות של המוצר שלך.
אלפא מיתוג עסקי מומחים בעיצוב מודעות שבעזרתה ניתן ליצור תדמית חיובית לעסק, להדגיש את היתרונות של המוצר או העסק ולהגיע לחשיפה מקסימלית.

נשמח לייעץ לכם ולהציע רעיונות מקוריים להעלאת מכירות באמצעות עיצוב שיווקי. רוצים לדעת עוד? בואו לבקר אותנו

שאלות נפוצות‎

האמת היא שאתה לא צריך שפה ויזואלית אבל אתה כן רוצה עיצוב אחיד ומובחן לכל הפן הנראה של העסק שלך – לוגו, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, שילוט, פולדרים, פרוספקטים, אתר אינטרנט, דפי נחיתה, מדבקות לרכב ועוד. עיצוב אחיד, שמשלב תפיסה כוללת, הוא חלק מהמיתוג העסקי שלך. הלקוחות שלך יזהו אותך ואת המוצרים שלך ובעיקר, אתה מעביר מסר של מקצוענות והשקעה. בנוסף, זה מקל מאוד כאשר אתה משיק מוצר חדש או אתר חדש – אתה צריך להתמקד בתוכן ובערך כי את העיצוב כבר יש לך. כל זה הוא "שפה ויזואלית" והיא יורדת עד לשורה התחתונה של הרווחים.

עם הרבה מחשבה. לא, ברצינות – מושקעת הרבה מאוד חשיבה בניתוח המוצרים שלך, פרופיל העסק שלך, ערכי המותג שלך והצעת הערך שאתה יוצר עבור לקוחותיך. נלקחים בחשבון רכיבים כגון, שילוב הצבעים, חוויית הלקוח (כאשר הוא מבקר באתר, כאשר הוא מקבל פרוספקט, רואה שילוט חוצות, מקבל את כרטיס הביקור או דיוור וכן הלאה). בניית שפה היא חלק מתהליך המיתוג העסקי וזאת עבודה של צוות רב משתתפים – משווקים, מעצבים, מפתחי אינטרנט ואנליסטים. בניית שפה ויזואלית היא תשובה מסובכת לשאלה מאוד פשוטה – איזה רושם אני רוצה להותיר על הלקוחות שלי?

בוודאי שיש לך העדפות – הרי מדובר בעסק שלך. חלק קריטי בתהליך האפיון והצלחת הפרויקט טמון בדו-שיח בינך לבין הצוות שלנו. אנחנו מתחילים את התהליך בשיחת עומק איתך, כדי לברר מהו החזון שלך, איזה מסר אתה רוצה לשדר ואיך אתה רואה את המוצר שלך, את האתר שלך. לאחר מכן, אנחנו משלבים את מה שסיפרת, יחד עם נתוני הניתוח של אנשי המקצוע שלנו, כדי לייצר עבורך את ההצעה המתאימה ביותר. בסופו של דבר, אתה הוא הסמכות הסופית לגבי בחירת הקו ויזואלי והשפה שבה ידבר העסק שלך.

בדיוק כמו בעיצוב ובנייה חדשים, אנחנו נתחיל בניתוח מדוקדק והבנת הצרכים שלך ושל העסק. בחלק מן המקרים, נמליץ לך ליצור קו ויזואלי חדש ובחלק מן המקרים, משיקולי זיהוי מותג ונראות נציע לך לשלב אלמנטים קיימים בעיצוב חדש או לרענן את העיצוב כדי לבצע התאמה למה שמתקבל טוב יותר אצל הלקוחות. נשאף לאזן את העיצוב המסורתי והמוכר שהלקוחות שלך כבר מזהים, יחד עם חידוש שישפר את נראות המוצר ויעדכן אותו.

סימן שאתה יודע מה אתה רוצה וזה מצוין. תפקידנו הוא להציע לך קו עיצובי שמתאים ביותר לדרישות שהגדרת ולנתונים שעולים מתוך האפיון והניתוח. אם אתה רוצה להכניס שינויים, אנחנו נעשה את זה עד שתהיה מרוצה מן התוצאה. בסופו של דבר, תפקידנו הוא לייצר עבורך חזות ונראות שנוחים לך ומתאימים לחזון העסקי והאישי שלך.

אתה מקבל מאיתנו הצעה כוללת לכל הרכיבים הנראים של העסק והמוצר שלך – כולל הדיגיטל. לאחר מכן, ההחלטה בידיך – מה ליישם, באיזה היקף ובאיזה שלבים. אתה יכול להתחיל מלוגו, לעבור לניירת עסקית ולהתקדם לדיגיטל – הכל לפי התקציב והתכנית העסקית שלך.

רוצים להתחיל פרוייקט?

השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם הכי מהר שאפשר!